Venez et vous verrez

Venez et vous verrez. Byen vini tout moun! DIMANCHE DES RAMEAUX ET TRIDUUM PASCAL 2018. Biographie dAngèle Mérici sainte Angèle. Une église à Sainte-Angèle Un seul Seigneur Une seule foi. Qui est votre curé. Groupes de soutien à la paroisse Sainte-Angèle. Autobiographie de Léo Schryburt. Photos année 2016. Catéchèse 2016-2017 Éducation à la foi Calendrier. Catéchèse 2016-2017 Quelques photos et suivis des rencontres. Transmettre la foi par lexemple et non par des mots. Pensée de la semaine.

OVERVIEW

This website paroissesainteangele.org presently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have researched zero pages within the web site paroissesainteangele.org and found two websites referring to paroissesainteangele.org. We were able to acquire two contacts and directions for paroissesainteangele.org to help you correspond with them. This website paroissesainteangele.org has been online for seven hundred and nineteen weeks, eleven days, sixteen hours, and forty-three minutes.
Sep 2010

PAROISSESAINTEANGELE.ORG RANKINGS

This website paroissesainteangele.org is seeing fluctuating amounts of traffic all round the year.
Traffic for paroissesainteangele.org

Traffic ranking (by month) for paroissesainteangele.org

Traffic ranking by day of the week for paroissesainteangele.org

PAROISSESAINTEANGELE.ORG HISTORY

This website paroissesainteangele.org was first documented on September 22, 2010. It is currently seven hundred and nineteen weeks, eleven days, sixteen hours, and forty-three minutes young.

COMPANY PERIOD OF EXISTANCE

LAUDEM LAssociation des musiciens liturgiques du Canada

Hélène Dugal, directrice artistique. Jean-Claude Crivelli, directeur liturgique. Alain Duguay, directeur musical de la Schola Laudem. Paul Cadrin, président et rédacteur de la revue.

WHAT DOES PAROISSESAINTEANGELE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissesainteangele.org Mobile Screenshot of paroissesainteangele.org Tablet Screenshot of paroissesainteangele.org

Paroisse Sainte-Angele

Jean-Pierre Couturier

5275 Boul Lavoisier

Saint-Leonard, QC, H1R 1J5

11 Internet Inc.

Hostmaster ONEANDONE

701 Lee Rd

Chesterbrook, PA, 19087

US

PAROISSESAINTEANGELE.ORG HOST

I revealed that the main root page on paroissesainteangele.org took one thousand eight hundred and thirteen milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
74.208.236.99

ns51.1and1.com
ns52.1and1.com

I identified that paroissesainteangele.org is weilding the Apache os.

Venez et vous verrez

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Byen vini tout moun! DIMANCHE DES RAMEAUX ET TRIDUUM PASCAL 2018." Our analyzers analyzed that the web site stated " Biographie dAngèle Mérici sainte Angèle." The Website also stated " Une église à Sainte-Angèle Un seul Seigneur Une seule foi. Groupes de soutien à la paroisse Sainte-Angèle. Catéchèse 2016-2017 Éducation à la foi Calendrier. Catéchèse 2016-2017 Quelques photos et suivis des rencontres. Transmettre la foi par lexemple et non par des mots."

OTHER BUSINESSES

Sainte Anne de la Butte aux Cailles Paroisse catholique

Sainte Anne de la Butte aux Cailles. Baptème des enfants de 3 à 11 ans. Conférence Saint Vincent de Paul. Conférence Jeune Saint Vincent de Paul. Inauguration nouvel autel Sacré Cœur.

Le blog de paroissesainteblandine - une paroisse en missiondans la zone pastorale de Limogesavec la Famille Vincentienne

Une paroisse en mission dans la zone pastorale de Limoges avec la Famille Vincentienne. De la paroisse sainte Blandine, nous passons à celle du Bienheureux Jean-Paul II. Homélie de la célébration des Rameaux. Homélie du 4ème dimanche de Carême. Le Carême est bien entamé ; la mission bat son plein! .

Paroisse Sainte-Famille

La vie au coeur de la paroisse. Location de salle aussi sur. Et Confirmation 17 ans et. Bienvenue sur le site de la Paroisse Sainte-Famille! Au plaisir de vous rencontrer! .